gzmbkr Kızlar bebeğim 23 günlük, günde 1 kere sarı kaka yapıyor ki doktorumuz normal dedi ancak bugün kakası aşırı suluydu. Bu da normal mi acaba? Benim yediğim ya da içtiğim bir şeyden mi kaynaklı. Tecrübeli anneler bi yardım edin lütfen