Benimminikim benim ikizlerimde 18 aylık oldular,çevremizde ikiz olmadigi icin cok soyleyen oluyor ne kadar zayiflar,neden böyleler,az mı yemek yiyorlar gibi milyon tane şey söylüyorlar,bi ara çok taktım kafaya ama artık hiç sallamiyorum,direkt dediğim Persentil Takvimine göre bütün gelişimleri normal gözüküyor siz tek bebeğe göre kıyas yapmayın lütfen diyorum,karşımdaki genelde öylece bakıp kalıyor jve susuyor,ikiz büyütmek hele prematüre bebek büyütmek çok zor,bozmayın moralinizi,sağlıkları yerinde olsun en önemlisi bu gerçektende,birde bu süreç bitmiyor,aaa yürümüyorlar mı,aaa emeklemiyorlar mı aaa desteksiz oturamıyor mu ve şimdi sıra aaa tuvalet zamanı gelmiş sorularındayız biz,herşey geçip gidiyor..