Sevalaa Benimkide 2 ay 10 günlük gündüzleri uykusu yarım saat 40 dk ama gündüzleri hep pusette uyuyo önceden saatlerce ayağımda sallıyorum şimdi zar zor da olsa onu bırakmaya çalışıyoruz o yüzden pusetinde uyutuyorum gecelerde 2 saatte bi kalkıyo emmeye ama sabah 6 da ayakta mutlaka 😀