Selam kizlar. Oğlum bugün 8 aylık oldu. Bayramın 1. Gününden beri kulak arkası aşağısını deli gibi kasıyor. Hep aynı yer. Isırık filan yok. Sert sert kaşıyor saçlarını yoluyor kafasını hızlı hızlı sallıyor. hep aynı yer. Gün icinde 3 4 kere oluyor. Yarim saat kadar sürüyor. Memleketteyim yarın döneceğim hemen doktora gideceğim ama size sormak istedim. Neden olabilir fikri olan var mı çok moralim bozuldu.