Oğlum 4 aylık malum havalar sıcak. geceleri altına pijamayla zıbın üstüne kısa kollu giydiriyorum üstünü örtmüyorum. hareketlendigi için açıyor üstünü. Üstüne uzun kollu giydirsem mi diye cok arada kalıyorum. bağrına bakıyorum ne sıcak ne soguk sizler nasıl uyutuyorsunuz?