Bebegime kayinvalidem bakıyor evden dışarı çıkmıyor hastaydı 3 4 gündür kızımda dün ateş çıktı dün bugün hastaneye gittik test yapmadılar kulak burun boğazda bisey çıkmadı 6 hastalık şüphelendi doktor ve bugün kayinvalidemin sonucu pozitif çıktı ve hala ateşi var kızımın bizim mi gitmemiz gerekiyor hastaneye onlar gelip alıyorlar dua edin lütfen kızıma bisey olmasın