Merhaba arkadaslar 4 aylik oglum var son zamanlarda gazi fazla oluyor ve kakasinida yapmakta baya gucluk çekiyor doktora gittik lavma yapti birde tribudat kakasini kolay yapabilmesi icin verdi 6 aya kadar kullanin dedi sizde kullaniyormusunuz tecrubeli annelere sormak istedim