Burcistan Selam hanımlar. Bebeğim 5.5 aylık. 2. Ayındaki koluna vurulan verem aşısı yeri çok kızarık 3.5 ay geçmesine rağmen kızardı ve ucunda sivilce irin gibi iltihap görünüyor. Sizde de buna benzer durum oldumu?
Bitikmomi Burcistan normal canım ebe bize alı olunca bi kaç ay sonra kızaracak sivilce olacak iltihap akacak sakın ne olursa olsun elleme dokunma asla dedi geçen gün iltihap altı banyoda şimdi hala sivilce var 5 aylık olmak üzereyiz
Kuzey-41 Burcistan evet oldu 8 aylık hala kızarık sivilce gibi duruyor normal bir durum gecmesi uzun sürermis
Zellly Benim oğlum 4 buçuk aylık aşı olduktan 1 ay sonra kolu şişti buda aşının tuttuğunun göstergesiymiş içi iltihap tutmuştu bugün banyo yaptırdım irin aktı bepanhen sürdüm