Deletedmom311 yani yanlış hatırlamıyorsam 1.5 ay sonra falandı ama öncesinde de hafif böyle karın ağrısı gibi ağrılarım vardı. Ara ara dr muayene de etti hatta ama artık en son bi gün yataktan kalkamaz hale gelmiştim adım attığımda sanki böyle karnımın içinde bişeyler vuruyordu. Adet sancısı gibi kaşıklarda değildi ama. Öyle bir ağrınız veya düşünceniz varsa en kısa zamanda dr la görüşün.