TinkyWinky bebeğim 20 günlükdü günlükdü artık değiştrmekden bıkmışdım . Evy baby e geçdim şükür rahatladım . 5 aydır kullanıyrm ne pişik yaptı nede sızdırma . Bazen çok doldurduğu halde dışına sızdırmyor. 1 i kullanmşdm sonra 2 e geçim belki düzelir dedim ama devam edince bırakdım .