nartanemm kurban bagisi bayramdan once oluyor bizde bir yil ilk gune kaldi ve yapamamistik butun kurumlari denemistim bi tane kesmistik digerinide bagis yapıcaktık ama olmamisti.yurtdisi olunca fark eder mi bilmiyorum.internet uzerinden bagistan bahsediyorsunuz degil mi yanlis anlamadim