Princesmom benim saçlarım gürdü baya iyiydi dökülmekten açıklık oldu baya kestirmekte çözüm değil baya kestirdim yarıdan fazlasını bana mısın demedi bir de eskiden çok kolay taranıyordu şimdi yağlarla spreylerle zor açıyorum Papatya özlü şampuanlar kolay taranmasını sağlıyormuş. Ne yaparsan yap durmaz dökülme diye okudum bir kaç yerde bıttım sabunu gördüm onu denedim o da işe yaramadı bende uğraşmıyorum artık bir gün duracaktır elbet 😊 6.ayda azalacakmış bakalım 1.5 ay daha saç toplayalım etraftan 😃 birde kadınlarda kel kalma olayı yoktur diyorlar kel kadın olmazmış en azından kel kalmayacağız 😬