Herkese merhaba, 5 aylık bebeklerinizi gece besleme aralığınız nedir? Biz en başından beri meme+mama olarak gidiyoruz. Şimdi kızımı gece uyutunca mama için kaldıramıyorum kaldırınca bildiğiniz bana kızıyor 😂 ama acıkmaya başladığında dönüp duruyor emzirince de max 30 dk sonra tekrar meme istiyor 😕 ne yapacağımı şaşırdım. Gece sizin bebekleriniz nasıl? Mama içiyorlar mı? Kaç saat arayla içiyorlar?