Mine14 Ah şu doğum sonrası kalan göbek yok muu 2.5 ay oldu doğum yapalı ilk ayda korse taktım ama gitmiyo napıcam ben ya nsl giderebilirim bu göbeği baka baka psikolojimi bozuyorum🤣 anneler siz neler yaptınız göbeği gidermek için işe yaradımı
Gokceninannesiiyim Mine14 başlığı okuyunca aaa ben dedim ve kader arkadaşımı buldum resmen. 15 ay oldu bekliyor benimkide 😀doğumdan önceki kiloma yaklaştım sadece 3 kg fazla var ama o göbek hep benimle 😀
sekerportakalix Mine14 14ay oldu bende 26,kilo verip64 kiloma geri dondum ama azda olsa gobegim var onun icin gobek egzersizi yapmamiz gerek mekik felan
masidezehra Mine14 pilates şart Galiba gobek icin bende dogumdan onceki kiloma dustum ama bakıyorum gobek orda oyle duruyo hic eskisi gibi degilim plates yapmadan sıkılaşmaz asla bebeler biraz daha büyüsün spora
Mine14 Gokceninannesiiyim yanlız değiliz diğer anneler belki çözüm bulmuşturr bi ümittt bekliyelim belki giderr 🤣🤣
Mine14 sekerportakalix mekik mi ayy adını söylerken bile göZüm döndü 🙄😅 En son yaptığımda belim tutulmuştu da 🤣🤣illallah demiştimm
Melikeaknnn Mine14 valla korseyi birakmiycaksiniz bide evde kullandigimiz jelatinler varya onlari gobeginize sarin oyle yatin sabaha kadar yag yakiyor asiri bir ayda geciyor mis gibi oluyor 😂
Mine14 Melikeaknnn hadi bee ciddi misin jelatin melatin bilmem ben 🤣 streçle sarrarım gerekirse poşetle bile sararım yeterki gitsinn 🤣🤣🤣😘
Egeoslem 7 ay oldu hala duruyor gitmeyede niyeti yok gibi 🙈hamile kıyafetleri giyiyorum hala 🤷🏼♀️Tanımayan biri görse hamilemisin diye sorar 🤦🏼♀️
E_Nasiba Benim göbegim ara bir selamda veriyo 😁 iyice çıkmış. Kiloma düşmüşdüm nerdeyse 1haftadır inek gibi yiyiyorum. Korsede takmıyorum. Ne oldu bana bilemedim.
Mine14 E_Nasiba emziriyoruz diye iştahımız açılıyo yanlız değilsin ye kızzz süt olurhepsi yarasın yavrucuklarımıza 😍😅