Hayırlı bayramlar hanımlar buz dolabı alarm verıyor acilen derin dondurucu almam lazım hem kışlık ıcın de yer kalmadı buz dolabının dondurucu kısmı yeterli degil…Yarın gıdecez almaya Aklımda iki marka var bosch ve ugur butun beyaz esyam bosch ama dondurucu su nasıl bilmiyorum model olarak da dikey cekmecelı istiyorum 6 veya 7 cekmece bu modelin her iki markasını kullanan hanımlar sizce almalı mıyım artısı eksisi nedir karambole almak istemiyorum onerılerınızı beklıyorum