mavisimmm20 Kizlar bebeğim 2 ay 23 günlük her akşam saat 7 ile 11 arası ağlıyor ama son 2 gündür katilarak ağlamaya başladı Hamak beşik aldım oda fayda etmiyor sizler böyle olan var mı nasıl susturuyorsunuz?
Sarisey mavisimmm20 benim kizim oyleydi. 6saat kucagimda gezdirirdim aksam olunca. Sebepsiz aglardi. Sadece kucagimda susturabiliyordum ben
mrv5556 mavisimmm20 benim bebeğim 27 günlük sabah 6 da içtima başlıyor oglen bire ikiye kadar. Hep kucakta durmak istiyor bişey yspamıyorum evde sanki
Guligul mavisimmm20 kolik bebek sanirim. Tek care beklemek. 3 veya 4 aydan sonra duzelir. Sizin de az kalmis birazcik daha sabir.. kolay gelsin.
Zeyno111 mavisimmm20 Bizimde o aylarda öyleydi akşam 5-6 da uyandığında 11-12 olurdu anca uyurdu hep kucakta gezdirirdik gazını çıkarmaya çalışırdık uyku düzenini 4.ay gibi yapmaya başlıyorlar gaz sıkıntısı da geçiyor o ağlamar bitiyor 🥰büyük ihtimal ya gaz ya da uyuyamadığı için hırçınlığı 🐥
Sarisey mavisimmm20 belki koliktir minnos.Maelef cok hassas oluyorlar yakin temas ve ilgi istiyorlar. Beyaz gurultu acin gogsunuze yakin kucaginizda tutun hep. Kanguru yada slinge takin. Zamanla azaliyor ve birden bitiyor sabredin🙏🏻
AsyaDuaOz @mavisimmm20 3. Aydan sonra hafifliyor 17:00 00:00 arasıydı bizimde ne yaparsam yapayım susmazdı babasıyla çarşafın bi ucundan o bi ucundan ben tutup kapalı şekilde sallamışlığımız çoktur sakinler ama deneyin
mervegny mavisimmm20 canım gaz olabilir mi doktorum akşama kadar faz birikir asıl akşam rahateız eder demişti
mavisimmm20 mervegny evet gaz sancısı hep var hiç bişey geçirmiyor gazını çıkardığı halde hep gazi var erken doğdu o yuzdenmis
aselimm12 mavisimmm20 kolik 🤦 3-4 aydan sonra düzeliyor canım bizimki de 6-9 arası ağlardı bina ayağı kalkardı ağlamasindan birşey mi oldu diye ama geciyoe. İyi birşey değil ama çarşafın arasında hafif hafif salıyoduk oyun oynatiyorduk zamanla geçti
tugbaninpenceresi @mavisimmm20 allahım anılarım gözümün önüne geldi birden, şimdi 11 aylığız, sizin gibiyken aynıydık, gaz sancısından ağlıyorlar, bir de sabah ve öğlen yedikleriniz süte anca geçiyor ve onlar rahatsız ediyor olabilir
kdrcnbln mavisimmm20 canım çok zor sabır isteyen bi durum bende yaşadım o ağlardı ben ağlardım aynı senin yazdığın saat aralıklarında akşam olsun istemezdim aynı şeyleri yasıcaz diye sadece çarşafsa sallamak sakinleştiriyordu bi de ağlama sesini bastıracak kadar buziki Orhan’dan kolik albümü açıyordum YouTube dan oda ise yarıyordu belki sende de yarar oğlumu 3 aylık olduk bitti çok şükür inşallah biran önce biter sizinde 🌸
Miyavvv kdrcnbln Ayyyy aynı Ben de öyle ağlardım geçiyor da insan çok yoruluyor 😔 4 ye geçmişti bizim de şimdi 14.5 aylık
Trgaf mavisimmm20 kolik bebek olabir .kolik bebekler hep ayni saatlerde aglar ve sebepsiz aglar internetten arastirabilirsiniz
edavemiraduruu mavisimmm20 Belirli saatlerde ağlama krizleri olduğu zaman kolik diyorlar bunun için YouTube da kolik müzikleri var biz onları açıyorduk ara ara işe yarıyordu bir dene istersen ama merak etme zor olsa da aydan ayda hafifliyor sadece sabır 🌹
Berk2020Mert2008 mavisimmm20 ah Bizde 29 günlük olduk saat akşam 6 ile 10 arası Pert oluyoruz resmen hiç susmuyor ben çareyi banyoda buldum saat 9 a doğru banyo yaptırıyorum susuyor sıcak su da masaj yapıyorum birde damlasını kullanıyoruz saat en geç 10.30 da yorgunluktan uyuya kalıyoruz inşallah geçecek ilk oğlumda böyleydi şimdi 12 yaşında bu oğlumda da geçecek Allah’ın izni ile sabır gerektiriyor bu kolik olayı allah yardımcımız olsun
Yigitkubraa mavisimmm20 malesef kolik bebek gibu.. bizimkide 7de baslayip 11 de susardi gecede hic uyutmazdi ginduz kendide uyumazdi zombi gibiydim tam 4 ayyy
Kelebekxx Benimde bebeğim 2.ayında böyleydi akşam 7 oldu mu öyle bi ağlamaya başlardı ki susturamazdık kaynanam hocaya götürelim felan demişti meğerse uykusu varmış ben o zamanlar gece uykusuna 9da geçiriyodum 7de uyumak istiyormuş hergün o saatte uyudum ondan sonra ve düzeldi isterseniz sizde bir deneyin ☺️