Teomanmommy hamilelikte 15 kilo aldım. Çıktığımda 5 kilo gitmişti ama. Tüm kiloyu zaten ben almıştım 🙃🙃 karnımı bağladım. Süt olsun diye bol su içtim. Hava sıcaklığı, emzirme olayı, sezeryanin sıcaklığı derken su gibi terle, bebek, yemek, işler güçler derken ki birde ayakta emzirme olayı var hamile kalmadan önceki kiloma döndüm bebeğim 5 aylık.