mrv5556 Kızlar humana rezene kimyon cayı kullanıyorum gaz olusmaması için ama bebeğim sanki gaz cıkarırken cok zorlanıyor alıyor korkuyor acaba bununla bir ilgisi olabilir mi. Bilgisi olan var mı.
Okannese mrv5556 içinde laktoz var sanırım bende içiyodum bebeğim rahatsız oldu humannaın emzirme çayını içiyorum hem çok süt yapıyor hem rahatladı
mrv5556 Okannese bende onu denerim olmadı bugun içmedim rezeneyi belki ondandır diye. Akşamdan bu yana zorla uyuttum bebeğimi