10 aylık ikizlerimden birinin ateşi 36.8 gayet normal iken diğerinin ki 37-37.1 oluyor ve bu bebeğim uyurken aşırı terliyor sırtı ensesi ıpıslak uyanıyor. Aynı odada üstleri açık uyuyorlar biri hiç terlemiyorken diğeri neden böyle bende anlayamıyor 🤔