Canım bizimde sarılık değerimiz 12 falandı aynı şekilde uyandıramıyorduk. Bi gece oturdum hüngür hüngür ağladım bebeğin başında sabahta hemen doktora götürdük beslenemediği için vücudu sıvısız kalmış 4 gün küvezde yattık düzeldi. Seni çok iyi anlıyorum mutlaka doktorla görüş. Ben neler denedim yinede uyanmazdı. Yüzünü yıkardım burnunu topuğunu sıkardım ayağını gıdıklardım nafile🤷🏼♀️