Arkadaşlar 22 günlük anneyim. En başından beri Lansinoh kullanıyorum.ama çatlaklar oluşmaya başladı ve artık canımı acıtıyor. Birkaç gündür ayva çekirdeğinden jel yaptım sürüyorum ama faydası pek olmadı.yarim çay bardağı suya 15 tane ayva çekirdeği attım jel şeklini aldı hazirlamamda bir yanlışlık yok değil mi ? Başka tavsiyeleriniz var mı? Aventin delikli kapağını kullanıyorum bir de. Bebeğim memenin tamamını ağzına alıyor. İlerlemesini istemiyorum yardımcı olun lütfen şimdiden teşekkürler.