ipek3 ilk başta hiç süslü püslü mama tabakları vs gerek yok. Mama kaşığı al e bebekte basit kaşıklar 5 li satılıyor birde cam rende , alıştırma bardağı düşünüyorsan avent eğitici suluk tavsiyemdir bir de buharlı pişirme için süzgeç tarzı bişey var ikeanın , trendyolda da satılıyor bunlar yeterli . Tadım aşamasında olucak zaten Ben o kadar tabaklar aldım ettim ilk zamanlar hep evdeki cam kaselerden kulladım 😃 Fuzuliydi yani . Birde oioi vakumlu tabak aldım şuan en çok onu kullanıyorum kahvaltılarda özellikle çok iyi oluyor tavsiye ederim parasına değer bi ürün.