Arkadaşlar oğlum 4.ayı bugün bitirdi.1aydır çalışmaya başladım.sütüm azaldı ve oğlum uyanık olduğu zamanlar mememi almıyor.eskiden mememden ayrılmazdı ve sütüm çok fazlaydı .eski günlerime dönemeyeceğim ama en azından sağabileceğim kadar sütüm olması için önerileriniz nelerdir ?Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.