tuc10 Canım emdiği iyi ne mutlu sana maşallah 😊 zaten doyup doymadığını çişten anlamalıymışız 5-6 kez dolu alıyorsan doyuyordur inşallah biz 2 aylığız 3200 doğdu ilk ay 4 kilo oldu 2. Ay 5 kilo oldu ama mamaya sarılık olduğumuz için başladık sonrada bıraktıramadım şimdi memeyi almak istemiyo 😔 500-1000 gram alması normal diye biliyorum ama doktor takviye dediyse küçük kutulardan alıp deneyebilirsin ben aptamille başladım şimdi hipp deniyorum ama kızım aptamili daha çok sevdi ikisinide 90 ml vermeme rağmen hipp olanı zorla yiyor biraz uzun olmuş yazı kusura bakma canım 😊