YALCIN Mom14 çok doğru söylüyorsunuz bizimki de gazlı bir bebek sanırım üşüttü iyi ki söylediniz teşekkür ederim
YALCIN Mom14 üşütmeden böyleyse ne kadar sürede normale döner yani normale dönmezse ona göre doktora götüreyim diye diyorum sizde yaşadığınız için soruyorum