kutubebek Merhaba arkadaşlar 1,5 aylık bir oğlum var. Prima premium care kullanıyorduk fakat hem sık sık sızdırması hem de bildiğim kadarıyla içerisinde petrol türevi olduğunu duyduğum için gooon bebek bezi kullanmayı düşünüyorum. Kullanan var mı sızdırması pişik yapması vesaire oluyor mu? Memnun musunuz?
Gunesinannesi kutubebek sadece 2 adet denedim ve asla emiş gücü yok kaka olduğu gibi yüzeyde duruyordu bidaha asla denemedim 🤦♀️
PrensSelim kutubebek berbat ötesi,bir paket bitene kadar ne çektim 🤦🏻♀️ Migros’un bezi ona bin basar
[silindi] kutubebek ben kızıma goon kullanıyorum ve çok memnunum dokusu yumuşaklığı çok güzel,ıslaklık göstergesi var ve içerisinde losyon vs yok gayet güzel bir ürün.
Baynimir kutubebek bir paket kullandim cok memnun kaldim ama elimizde fazlaca prima oldugu icin devam edemedim. Prima gibi sizdirma yapmiyor sadece kokuyu biraz fazla hissettiriyor o kadar.
PrensSelim kutubebek evet elimdeki prima stoğu bitince tamamen minies kullanacağım,şimdi gündüzleri minies gece ve dışarda prima diye devam ediyorum pişik de yapabilir birden geçme dediler o yüzden.memnunum ben prima gibi losyon kokusu da yok
Annesibebisi Ben de goon kullanıyorum çok memnunum. Sızdırma olmuyo losyon yok yumuşak. Lastik izi de olmuyo fiyatı da iyi. Tavsiye ederim 3 numara bizimki
Annnisshhh Bende çok memnunum diğer bezler gibi katı değil pamuksu yüzeyi var ve yumuşacık sızdırma yapmadı bebeğimde
Deletedmom444 kutubebek cooook memnunum bütün bezleri de kullandım üstelik en iyisi bu tek pişik yapmayan tek sızdırmayan bez diyebilirim
Masalim kutubebek ban 4 numarasını kullanıyorum kızım 10 aylık gece 10 da dagıstırıyorum sabaha kadar degıstırmıyorum hıc sızdırmıyo
Elamm 2 aydır goon kullanıyorum öok memnunum yumuşacık pişik falanda yapmadı 2 numara kullanıyoruz bayağda büyük sızdırmada olmuyor