Merhaba anneler 10 aylık bir oğlum var. Doğduğundan beri sürekli genzine su, süt kaçırıyor. Bardaktan, chicco alıştırma bardagindan,3 delikli küçük suluklardan,süt içtiğimiz bineronun en küçük delikli olanı ile hepsiyle denedim en son en küçük delikli biberonla su içiyoruz o da çok zor şekilde günde 120 cc amca içiyor genzine sürekli kaçtığı için içmek de istemiyor genzine kaçınca onu atabilmek için oksurmekten kusuyor da. Kısacası başımız dertte ben de doğal olarak çok üzülüyorum. Var mi benimle aynı zorluğu yaşayan bir anne ne yapabilirim nasil yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var