BabyGroot bizim de bebek çok minik dogdu gelişim takibinde 1 ay sonra mama vermek zorunda kaldık, çok baskı altına girdik iki aile tarafından eşim de bende mama istemiyorduk ama bebek yaşıt larına göre çok minik diye başladık çok ağlıyordu bide. Simdi biz 15 gün sonra 5 aylık oluyoruz, mama yı da bırakmak istiyorum ama meme ile doymuyor, Ek gıda ya da erken diyorlar:(