Ayse61 Merhaba Arkadaşlar, Ben dün normal doğum yaptım. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı vardı. Bebek doğunca da bebekle bana kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar. Bebeğimi emziremedim. 3/4 kere denedik emmedi. Sonra sarılığına baktılar 10.3 cıktı değeri, yenidoğan yoğunbakımına aldılar, kan uyuşmazlığından biyolojik sarılıl olmuş. İlk 6 saat için bu değer cok yüksekmiş. Bebişiminde ne zaman cıkacağı belli değilmiş. Fototerapi ışın terapisi uuguluyorlar. 1 gün sonra yani bugün değeri 9.3 olmuş. Ama doktorda ne zaman cıkacağını söylemiyor? Sizde böyle kan uyuşmazlığndan dolayı biyolojik sarılık geçiren var mı?
Dogamuge Ayse61 benim ve kızımdada aynı durum var.Nerdeyse 2 aylık olduk kan uyuşmazlığına bağlı uzun süreli sarılık var.Bşz hastaneden çıkarken sarılık değeri 5 ti.Çıkmamızda sıkıntı olmadı.3-4 gün sonra gittik 17 olmuştu hemen yatış verdiler.Şuan sarılık 11.2 idi.Yarın yine baktırıcam.2 emzirmeden sonra 2 çay kaşığı su veriyorum.aynı zamanda geceleri mama veriyorım
Pelinnnnn Kızım Rengin Ece de de yenidoğan sarılığı kan uyuşmazlığına bağlı olarak tam 50 gün sürdü, hepsi geçiyor korkmayın. Allah şifa versin.
Pelinnnnn Ayse61 Doktora ilk götürdüğümüzde 18 idi. Fotoyerapilerden sonra 15 uzun bir süre öyle kaldı. Sonra 11 yaklaşık iki hafta 11,4 ye kaldı inatçı bir şekilde. Sonra 10, bir hafta kadar, sonra bi daha ölçtürmedik 🤩 geçiyor merak etmeyin.