OzgeOzkan
Bizimki de aksine gece ben kalkmasam yedirmeye hiç ağlamıyor ama saat gece 2 buçuk gibi felan uyuyor emiyor birde mama veriyorum acıkmadığından mı artık ne kalkmıyor. 5 gibi ben kalkıyorum zorluyorum ama asla açmıyor ağzını acıkma mış demek ki kendi acıkınca bakıyorum kıpırdamaya başlıyor sonra ağlama peşine bu sefer verdiğimde tutuyor memeyi. Ayy valla dillerinden anlamak çok zor korkuyorum aç bırakcam diye.