Sevgili anneler doğum yapalı 3 gün oldu doğumum normal doğum olarak gerçekleşti.Şimdi ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum.Yaşadığım ağrı dikiş ağrısı vs asla değil.Kuyruk sokumu kalça ağrısı bu durumu yaşıyan varmı?Nasıl geçirebilirim?Sıcak soğuk uygulama deniyen varmı?