Senemtatar benim de 12 günlük bebeğim var birkaç gün önce aynı böyle bir post açmıştım. Acile de götürdüm ben kan alıp baktılar herhangi bir sorun yoktu besin alerjisi olabileceğini söylediler. Yediklerinize dikkat edin sizin yedikleriniz neyse bebeğinizin de o. Ancak ishali çok yoğunsa sıvı kaybı da olabiliyor ve bebekler için iyi bişey değil. İçiniz rahat etmezse bir acile gidebilirsiniz