Defneeem Bulutsmoms 3 saat çok fazla Bi zaman canım hatta 2 saat bile her saat başı yada 1.5 saatte bir emzirirdim ben kızımı çok zor olurdu ama uyandırırdik Bi şekilde bide beşiğind ışık yaptık 2 gün onunla uyudu 😇 geçmiş olsun canım
Bulutsmoms CocukGelisimci aaaa gerçektenmi çok severim valla hatta kaynım onu kirece yatırıp yapıyo cips gibi oluyo çıtır çıtır yenıyo valla dur söyleyim yapsın hemen iyi geliyosa
CocukGelisimci Bulutsmoms evet bn öyle atlattm doktorum dahi söyledi ye die bizde yeni doğum yapınca hep annelere yedirilir evet kirece yatior cnmm
Bulutsmoms Pelinkk yaaa biz mama almadık şükür sütüm çok geliyo sağıyorum sürekli çok şişti gögüslerim çünkü 4 5 poset süt oldu dolapta şekerli suyu içircekmiyim ne kadar bide doktorda göğsüne sür dedi