Anneler merhaba
ikizlerimle bugün itibariyle 5 ayı geride bıraktık. Uykuya dalmaları ne yazık ki sallamadan olmuyor. Ve bu artık yorucu bir hal almaya başladı. Bazen mecalim kalmıyor ve bebeklerim hala uyumamış oluyor. Gündüz 2 uykumuz var toplamda 4-5 saati buluyor. Akşamları da 19:30 gibi duş ritülemiz var ve akabinde mama sonrası en geç 21:00 uyumuş oluyorlar. Geceleri rüya öğünü ile 1 kez besleniyorlar. Nadiren gece uyanışları 2 olabiliyor o da rüya gördüklerinden vs.
Sorum şu : Bu aylarda uykuya geçişleri sıkıntılı olup da yoluna koyan var mı? Hem ağlayarak uykuya dalmaları hem de benim o an soğukkanlı olmam gerektiği beni biraz endişelendiriyor 🥺 Daha fazla geç kalmadan tecrübelerinize çok ama çok ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻