Leyla_mehmet Kizlar kızım 47 günlük gaz problemimiz çok var.biogai gaz damlası aldım fayda etmedi şimdi metsil aldık bakalım inşallah faydasini göreceğiz.arada anason içiyorum 1 çay kaşığı kadar.artik ne yapacağımı şaşırdım siz neler kullaniyirsunuz
Ghi Leyla_mehmet Biogaia gaz damlası değil. Probiyotik o nedenle metsille beraber kullanmalısınız. Bionun saati şaşmamalı hergün aynı saatte
Teomanmommy Leyla_mehmet bende cok cektim hala ikinmalari oluyor ama sap simplex bize cok cok iyi geldi birde relactaz damla ikisini kullaniyorum
Omeriremrami Ina ben maflor biogaia sap simplex kullandım rezene çayı tatlı elma yagi simdide nurse harvey kullanıyoruz ayniyiz değişen birşey yok bizde 50 günlük olduk
Melll Leyla_mehmet evet kimyonla temiz suyu bir güzel kaynat soğusun süz bir çay kaşığı ver gaz maz kalmaz😂😂
Zumra0223 Leyla_mehmet 1 su bardağı suyu kaynat 1 tatlı kaşığı kimyon at 10 dk dinlensin tülbentten süzüp suyundan bı kaç çay kaşığı vermen yeterli eğer emziriyosan da günde 1 kase yogurda 1 yemek kaşığı koy ye çok rahatlarsiiz
Zumra0223 Zumra0223 hatta bu ender Saraçoğlu nun tarifi kızım da severek içmişti ama ben birazcık da şeker atmıştım midesini bulandirmasin diye bu arada ben şöyle bisey de duymuştum bebeğinize asla çift sayıyla vermeyin yani 1 3 yada 5 çay kaşığı yada damla doktor kendisi kuzenime söylemiş rahatsız eder felan demiş
mer_mer Zumra0223 evdeki normal yemeklere katılan toz kimyonla oluyor mu bu dediğiniz bebeğe bi zararı oluyor mu sürekli mi veriyorsunuz arada bir mi
Zumra0223 Leyla_mehmet valla bende ilk duyduğumda şaşırdım ne olacak öylede veririm dedim hep 5 veririm bu arada benim aldığım damlada kimyon vardı bende katkı maddeli vereceğime evde daha sagliklisni denerim dedim iyice araştırdıktan sonra yaptım yani rahatlıkla verebilirsniz
aslitpbg Leyla_mehmet kuzum eğer aşırı gazlı bi bebekse kimyon damla falan fayda etmiyor ben 2buçuk ayda atlattım biraz dereotu iç bebeğe de bir çay kaşığı ver. Sen maydanoz gibi suda kaynatmadan da yiyebilirsin çok iyi geliyor bide kehribar kolyesi kullan o gaz dışında dişine salyasına uykusuzluguna falan da iyi geliyor
Zumra0223 mer_mer evet evet bildiğiniz toz kimyon tülbentten suyu suzunce tane kalmiyo zaten ben 1.5 aylıkken verdim 2.5 aya kadar çünkü ozmn yoğundu sonra gazını rahatlıkla çıkarmaya başladığı için vermedim 2 günde bir 3 5 çay kaşığı veriyodum yetiyodu çok yoğun gazı olab bir bebekse günde 3 kaşık verseniz de yeter ama 5 6 saaten sonra taze demlenmesi lazim
Perihann Leyla_mehmet her yemeğime bolca kimyon katıyorum birde kimyon cayi iciyorum cok şükür oğlum 30 günlük gazini kendi cikarmaya başladı birazda masajla destekliyorum . Sizde deneyebilirsiniz. Benim oglumda asiri gazlıydi kimyonun cok fazydasini goruyorum
acikahve Leyla_mehmet Benim bebeğim de kolik bebek. Sab Simplex ve BioGaia probiyotik kullanıyoruz. Sab Simplex gaz damlasını 6 saatte bir düzenli veriyorum. 6 saatte bir 7 damla. Saat 15:00’da da BioGaia probiyotik veriyorum. Daha çok ufak. Hareketlendikçe azalacak gazı. Daha sakinleşecek. Sadece biraz sabır. Ben de o dönemde çıldıracakmışım gibi geliyordu ama inanın geçiyor. Şu anda çok şükür bizim sıkıntımız kalmadı.
Leyla_mehmet acikahve ianan sıkıntıdan artık ağladım ya çok zor oluyor ve tek başımayım kimse yok yanımda ilk çocuğum ne yapacağını şaşırıyor insan.