Ennur_EylulKumru oğlum 3.5 aylık, o da öyleydi. birkaç gün bebeğimin her yaptığını yazdım. 8.15 uyanma, 9.30 alt değiştirme, 11.00delirme gibi her şeyini. Benzer zamanlar olduğunu gördüm. Günde 2 kere uyku öncesi çok ağlar mesela. O saatlerde evde olmaya çalışırım. Ama oyun oynadığı, neşeli olduğu zamanlarda hemen dışarı çıkarıyorum. Sarıp sarmalarken sinirlenip ağlar, oyunla şarkıyla dışarı çıkarız. Çıktığımız an rahatlar. Çocuğun da siizn de temiz havaya ihtiyacınız var. O gece daha huzurlu uyuduğunu göreceksiniz.