Elisa_momy Kizlar merhaba bebegim 1 aylik normal wee babynin emzigini aliyo ama oguruyo ucu buyuk geliyo agzina yoksa emiyo emzigi avent almak istiyorum emer mi
Gunesinannesi Elisa_momy bebeğe bağlı canım benim kızım direk aldı avent ultra soft almıştım tek meme denedim başkada denememe gerek kalmadı , ama kimi bebek 10 emzik dene yine almıyor şans işi biraz
Yakamoz Ben aventin 3 emzigini denedim yine tutmadi, yine tutmadi🤷🏼♀️ Anlayacaginiz bebeginize bagli bu biraz
Gmzakn Elisa_momy chicco damaklı aldım çok güzel emdi sonra kaybolunca philips avent ultra soft air aldım midesini bulandırıyo tutmuyor galba bıraktı emziği avent yüzünden😂 2 ay 23 günlük benimkide