gmelike Oglum 4 buçuk aylik 2. ay asisindan koluna yaptirdigimiz iltihaplanmis. Su an memleketteyiz doktorumuza ulasmaya calistik ama ulasamadik. Sebebi ne olabilir ne yapmamiz lazim bilenler yardimci olabilir mi?
Deletedmom44 gmelike yani kabuklanma yara gibi olabilirmiş bize yaparken öyle söylediler burası yara gibi olur kabuklanır akar dediler hiç ellemeyin dediler kendilinden geçiyor bi süre sonra aşının tuttuğunu gösterirmiş
idil1990 gmelike kimisinde yara oluyor kimisinde intihap oluyor her bebekte farkli biIm cok kabuk tutup dustu 7.5 aylik hala tam gecmis degil merak etmeyin normal mudahale etmeyin siz
Annemmmm gmelike bizim de öyle ieit canım böyle duş alırken akiyo du havlusuna irin mi ne derler ya onlar değiyordu ana normal geçiyor Kimin de oluyo kiminde olmuyo
Sevgilimmm gmelike verem asisiydi galiba iz bırakan aşıdan bahsediyorum..bizde de olmuştu iltihaba benzer bişey kabuk tuttu hafif kanama gibi bişey de oldu kirmizilasti..sonra kabul gidince düzeldi şimdi sadece izi var
gmelike Deletedmom44 idil1990 Annemmmm Çok tesekkür ederim ☺️ hemsiremiz bilgilendirmemisti normalde soyluyolarmus. Içimi rahatlattiniz 🙏🏼