Deletedmom44 yavrusununannesii canı yanar acı çekiyo sonuçta en kısa zamanda yaptırmanızı tavsiye ederim doktor öyle söylemişti çünkü bizimki çişini yaparken çok ağlıyordu
Faymer Benim bebeğimizde öyleydi kesik kesik yapıyordu çişini sünnetten sonra düzeldi bence erken sünnetini yapın çünkü rahatsız ediyordur bebeğinizi