Benim de doğum yapalı 5 ay oldu bir türlü uygun korse bulamadım, önünce canım çok yandığından takamadım, sonra külot gibi olanlardan kalçamdan geçirebildiğim belime bol geldi 😂, kancalı olup takılanlardan ise içindeki çelik çubuk çıkıp karnımı oyuyoru nerdeyse, böylelikle korse maceramda bitmiş oldu 🤦🏻♀️ Halbuki Doğumdan bir hafta sonra hemen takacaktım güya, şimdi doğum kilolarımın hepsi gitti ama daha önce hiç göbeğim yokken şimdi 5 aylık hamile gibi karnım kaldı, doktor mekik çek diyor onu da tembellikten yapamıyorum