Reyyan34 tanıdığım + benim oğlan, ilk ayakkabı giymeye ve peşi sıra adım atmaya başladığında bakardı çok. Çünkü yürümek başka bir şey.Adım atmak, ayaklarını o şekilde kullanmak onlar için çok şaşırtıcı.
Gri ayakkabıları vardı oğlumun,yürümeye alışınca bıraktı. Sonra koşmaya başladı ayak numarası büyüdü siyah ayakkabı aldık. 15-20 gün filan siyah ayakkabılara bakarak koştu yürüdü 😂
Bende farklı ayakkabılar (bağcıklı,cırtlı,fermuarlı,taşlı vs) giyince şaşırıp bakıyor.