Omur160620 bişey deyimmi size ben yaptım sanki daha kuruttı tıkadı. Cünkü o doktorun yaptıgı gibi yapamıyorum sanırım. Cıkmıyo icindekiler oyle. Ve tıkıyor kuruyup. Bide içine sıkınca boguluyor gibi oluyo nefesi kesiliyr. Ben beceremedim ama becerirseniz cıkarsa içindekileri iyi birşey. Bende nemlendiricili olandan alacağım. Başta nazal nem kullanıyordum tekrar ona döneceğim.