Kizlar ben aralikta dogum yaptim emziriyordum ilk reglimi nisan 23te oldum ondan sonra duzenli olarak mayista ve haziranda oldum en sin 28 haziranda regl olmusum gebelik suphem yok ancak temmuz ayinda regl olamadim hala da regl olamadim emziremiyorum da yani duzensiz olmasini gerektircek bisey de yok dogum sonrasi bole bisey yasayan oldu mu yoksa benlik bi sikinti mi? Bu arada doktora gidicem bayram bitince sadece endiselendim sormak istedim sizlere