Sidarrrr sabah öğle akşam öğün olacak şekilde vermiyorsunuz başlarda. İlk zamanlar sadece tadım olacak karnını doyuracak şekilde değil. Yediginin yaklaşık yüzde sekseni mama ya da anne sütü.. doktorum bana liste verdi meyve ile başladım . İlk üç gün şeftali verdim sonraki üç gün kayısı verdim . Cam rende de rendeleyerek
. Yarın başka meyveye geçeceğiz inşallah. Sonra da yoğurt ve sebze ile devam edecegiz