aLmisMomSs Merhaba anneler bebeğim aşırı gazlı bir bebek. Emdikten sonra omzumuza aldığımızda uyanıyor geri uyuması çok zor oluyor. Şimdi emdikten sonra gazını almadan yatırsam ne olur?
Gdogru aLmisMomSs o gaz bağırsağa iner, bağırsaktan gazı çıkarması daha zor olduğu için gaz sancıları artar acısı artar
Anne24 Benm kızımda uyurdu cok zorlanıyordum gaz cıkarırken yatırdgımda rahatsz olup uyanıyodu hemen alıp cıkartıyodm o zaman cıkarmazsa kusar