Fly35 Kalite diyorsan prima püre, bi tık altı premiumcare, doğal diyorsan minies, sleepy emin ol bırakacaksın, uygun diyorsan ;baby me not; püre den baby me ye geçtim memnunun sleepy denedim hem sıkı hem sert hem sızdırıyor
asz Anneyeni 4 numara 7 ila 14 kilo çocuklar için.bizim ki 8 kilo şuan.gayette rahat oluyor.iz de yapmıyor.prima gbi ince bi dokusu var.
kramice Anneyeni ben internetten alıyorum daha ucuz oluyo Ama marketlerdede var numarasıda Yazıyo paketlerde benim kız 8 kilo 4 numara alıyorum
attbianne Anneyeni sleepy baby me Prima kullandım sleepy en iyisi 1 numarası kalındı acaba mi dedim ama 2 3 4 numaraları ince kaliteli yani losyonsuz icerigide temiz
Mom9 Anneyeni ben 8ay prima premium care kullandım. Şimdi 3aydır sleepy külot bez kullanıyorum hiç pişik sızdırma falan yapmadı memnunum
Mutluluk Anneyeni Prima sonra sleppy sonra Molfix pure soft 1 ay da BİM’in bezini kullandım 9 buçuk aylık oldu Daha ne sırtı yer görüyor nede bir dakika yerinde duruyor bayram sebebiyle bimden bez alamadim arefe günü aklıma geldi bez olmadığı Getir’den goon aldım külot bezini çok memnun kaldım anında ayaklarindan geçirip giydiriyorum
sokomel beş aylığız. son bir haftaya kadar pampers pure kullandım. son zamanlarda temiz boş bezde ekşi bi koku rahatsız etti. bez temizken bile ekşi kokuyor. yeni bir bez deneyeyim dedim. molfix pure soft aldım. gece takmaya cesaret edemedim 12 saat sızdırmayacağını sanmıyorum, gece hala pure takıyorum ama gündüz için memnunum. bir hafta test ettim. pure her konuda memnundum ama koku olayı rahatsız etti sadece. gece yatarken hala pure takıyorum. sabaha kadar götürüyor. şimdi sırf meraktan sleepy bez alacağım hem normal hem külot olanını. ıslak mendilini seviyorum bakalım bezini seversem gündüz bezlerini molfix yerine sleepy kullanabilirim.
Anneyeni sokomel aynen bende o kokudan dolayi degistirmek istiyorum zatenn cok rahatsiz oluyorum ya ama prima ile ilgili hep bu koku sikayeti var internette
TalentedMom Anneyeni ben Prima care kullandım sürekli sızdırdığı için sleepy denedim ama çok fena lastik izi yaptı hiç hoşuma gitmedi molfix kullanıyorum. Çok memnunum