Arkadaşlar oğlum 9bucuk aylık. Emziriyorum bugüne kadar biberon pek kullanmadık tek bir biberonu var onunla içiyor. Ztn ek gıdaya geçtiğimiz ilk dönem su içmiyordu bi tek o biberonundan azda olsa içiyordu. Başka biberon bişey almıyor. Ama tabi ki daha az akıyor Şuan o biberonundan. Değiştirmek istiyorum. Alıştırma bardağı mi yoksa aventin bibetli Suluğu gibi mi alsam onu bilemedim ? O bibetli olandan İçebilir mi sizce kaçıncı aydan sonra içebilir ?