Bu hafta ben de 2 3 gün yaşadım.hastaneye gittik ve sıcaktan dolayı yazın bebeklerde olduğunu kristallesme olduğunu geçici durum dedi dedim hem ek gıdaya başladık.hem normal emiyoruz ek gıdadan çok emiyoruz dedim 6ay 27 gunluguz şuydu zorla veriyorum dedim almadığı zaman zorlama ihtiyacı yoktur demekki dedi ve idrar tahlili verdik kültür de alındı hepsi normal şükürler olsun