Hifa
Çığlık atmamak için dişlerimi sıkıyorum. Kırılacak artık yaa 😥bir dişi bayağı çıktı ikincisi henüz o kadar çıkmadı ama bir ısırması var anlatılmaz yaşanır. Isırığı yetmiyormuş gibi bir de çektiriyor. İlk yaptığında boşluğuma geldi ayyyy dedim. Yavrum çok korktu. O geceden beri ne zaman ısırsa dişlerimi sıkıyorum. Artık sozlıyor dişlerim 😣😣yakında tahta çubuk alıcam yanıma 🤔
Isırılmayan anneler çok şanslısınız bilin istedim 😉