Merhaba kızlar.emzirme seruvenım son buldu sanırım😭oğlum 7.5 aylık oldu.Ilk dogdugunda gogus ucum yoktu sılıkon uclarla ugrastım cok zor tutturdum memeyı sonra tam 4ay gogus yarasıyla ugrastım kullanmadıgım sey kalmadı.Goguslerım parcalandı kanayarak emzırdım.Gecen ay ıkı dıs cıkardı o dönemden beri meme emmek ıstemıyor.Oncelerı uyumadan emerdı sımdı o da yok memeyı tutuyorum kafasını ıtıyor süt yok mu dıye sıkıyorum var gelıyor ama agzına almıyor.Cok uzuluyorum ama sanırım artık emmeyecek😭boyle bırsey basına gelen var mı